Manichiura inspirata de constelatii / Constellation nail art

Buna fetelor! V-am pregatit o postarica cu unghiutele mele cat inca mai erau lungi si frumoase, hi hi. Am decis sa optez pentru un model inspirat de constelatii, asta pentru ca ma fascineaza zodiile de cand eram micuta, mai ales zodia mea, Gemeni, mwahahaha. Ca sa fiu sincera n-am fost foarte multumita de rezultat pentru ca mi-ar fi placut ca liniile acelea care unesc punctele sa fie mult mai subtiri, insa e ok. Un tutorial nu v-am pregatit de aceasta data, insa modelul este destul de usor de realizat avand in vedere ca este vorba doar despre linii si puncte, in rest culorile de baza pot fi diferite.

Eu am ales mov pentru cateva unghiute, apoi am amestecat un pic de mov, roz si alb si am obtinut efectul acela de pe unghiutele mai deschise la culoare. Am adaugat un strop de sclipici, top-coat, tinte/strasuri ce or fi ele si gata!
Acilea aveti toate culorile folosite. Nu stiu care ce numere sunt si mi-e un pic greut sa ma ridic din pat sa le caut caci le-am impachetat fiindca merg cu mine la plimbarica. Poate alta data... Eh...
Mno, per total mie mi-a placut modelul, sper ca si voua, iar data viitoare va arat unghiutele mele "naked". 

V-am tucat!

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
xoxo, Dope Girl

4 comments:

  1. ce faina e :D <3 Ti se potriveste :D. E stilu tau asta asa mai nebunatic :)) :*

    ReplyDelete
  2. uh, foarte interesant modelul!
    imi place <3

    ReplyDelete
  3. Foarte frumoase unghiutele tale,mai ales ca sunt nuante de mov,preferetul meu <3 pup

    ReplyDelete
  4. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Get a special price for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041310430618874513169450.png

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart