Tutorial - Leopard Nails (Turqoise)/ Tutorial manichiura leopard turcoaz

Ieri, o domnisorica mi-a cerut un tutorial pentru unghiile cu "animal print" si cum cererea ei e porunca pentru mine, haha, glumeam, m-am conformat!
Fondul este turcoaz, nu am mai schimbat culoarea unghiilor de ieri, dar va las pe voi sa vedeti ce mi-a iesit:




Iata ce trebuie sa faceti:
1. Dati unghia cu o culoare de fundal. (Poza 1)

2. Cu o culoare opusa fundalului (de obicei culoarea aleasa trebuie sa fie o culoare mai deschisa daca este fundalul inchis si viceversa) faceti puncte ca in poza 2;

3. Folositi negru pentru a incercui sau a contura mai bine zis punctele facute, ca in pozele 3 si 4. Sa nu va speriati daca nu va vor iesi perfecte, nici nu trebuie, modelul poate avea diverse "marimi" sa zic asa, in functie de cum faceti punctele.

4. Si in final, folositi un lac transparent, uniformizeaza si face modelul mai durabil.


Si gataaa!






Si ... cam asa arata unghiutele!

































Sper ca va plac!

V-am ţucat,
                    C.L.M.

28 comments:

  1. Foarte frumos modelul :X. Cat despre unghii - imi stii parerea: WOW! ^_^

    ReplyDelete
  2. Foarte helpful tutorialul :), de mult vreau sa incerc si eu o astfel de manichiura.

    ReplyDelete
  3. adooor sa imi fac unghiile,iar tu tomai mi-ai dat o noua idee

    ReplyDelete
  4. Arata foarte bine. Cu siguranta o sa-l incerc si eu curand:D

    ReplyDelete
  5. foarte frumos...imi place foarte mult :X

    ReplyDelete
  6. Sunt superbe, mamiii!:*:*: o să le încerc:-"

    ReplyDelete
  7. Doamne, ador unghiile tale! Si modelele, bineinteles!
    O sa incerc si eu, dar tre' sa-mi iau oja din aia la tub cu varful subtire. :D Era sa te intreb daca ai idee unde pot gasi, dar am uitat ca nu esti din Bucuresti. Am tot incercat pe la tot felul de magazine si am primit acelasi raspuns: nu avem. :(

    ReplyDelete
  8. O.o
    foarte tare!!
    Maine incerc cu siguranta..deabia astept :X:X

    ReplyDelete
  9. foarte dragute sunt, eu am incercat pe maro si animal print dar si albastrul pe care l-ai ales tu este super!

    ReplyDelete
  10. @iulia: Thanks:X>:D<

    @Miu Miu: thanks:D

    @LittleD. : ma bucur, astept fotografii, desigur daca vrei si tu sa ne arati:D

    @Trandafir Monica: sa-mi arati si mie te rog ce modele iti plac tie:D sau ce modele iti faci:D te pup:X

    @Dia: Multumesc:D astept si fotografii:D

    @Doda: Multumesc:D ma bucur:X

    @Rebeca C.: ma bucur ca iti plac iubita:X Sa-mi arati si mie:X :X:X

    @Pumpkin Pie: Sar'naaa!:D Pai la noi se gaseste usor :-? si e si ieftina :-? daca as stii ti-as spune de unde sa iei :(

    @It's Friday Somewhere: :X thnx:X

    @Anda Zelenca: ::X thanks:X

    @B.B.: Thnks:X sa-mi arati si mie daca vrei:D

    @Afrodita: multumesc:D iese foarte bine si pe maro:D

    ReplyDelete
  11. nu am poze dar o sa iti dau niste tutoriale de pe youtube :"> http://www.youtube.com/watch?v=qPnytAFANig&feature=related gasesti mult mai multe,mie asta imi place cel mai mult.Am incercat sub apa dar m-am cam manjit.

    ReplyDelete
  12. Suuuperb:D Voi incerca si eu, si ma gandesc sa incerc si cu rosu in loc de turcoaz desi si asa arata superb.:D

    ReplyDelete
  13. @Trandafir Monica: Oww:D ce fain e:D MErsi:X

    @Strawberry blonde: :D hihi:D oke:D:

    @Lady Butterfly: thanks:D

    ReplyDelete
  14. Mm... simpatice unghiute :D I like it !!

    ReplyDelete
  15. Imi place, dar mie imi tremura mana la detalii, nu cred ca mi-ar iesi vreo branza.

    ReplyDelete
  16. Love your nails,adica atat forma cat si modelul de pe ele!
    E clar,trebuie sa imi iau si eu mai multe scule si oje cu pensule mai subtirele pentru a face manichiuri originale ca deja m-ai cucerit cu ale tale.

    ReplyDelete
  17. @miha.ela: :D ei, incearca:D:) nu trebuie sa fie perfecte :D

    @Ela: Oww:> sar'na:D

    ReplyDelete
  18. Hey:) As vrea sa stiu si eu cum se numeste culoarea(baza) si de la ce firma e:) si app Like for models<3

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart