Review oja Peggy Sage - Quick dry/ Perfect lasting

Holla fetele! Stiu ca am lipsit o gramada de timp de pe blog, dar cu munca, cu mutarea si toate astea n-am prea avut timp de nimic. Insa incerc sa mai postez cate ceva si pe aici, nu de alta, dar nu vreau sa ma uitati de tot, hehe.

Asadar, azi va povestesc cum ma impac eu la salon cu ojicile de la Peggy Sage. Mai intai de toate tin sa va spun ca lucrez cu cele in cantitate mica, pentru ca nu sunt foarte multe cliente care isi fac unghiutele cu oja normala, cele mai multe aleg manichiura cu oja semipermanenta, si pe buna dreptate, pe langa faptul ca e perfecta, dureaza mai mult, are si un pret avantajos, dar in fine, revenind la oile noastre, cred ca am in jur de vreo 5-6 ojici de la Peggy cu uscare rapida, si vreau sa va spun ca de astea sunt super multumita, intr-adevar se usuca in timp record pentru o oja, dar cu conditia ca straturile sa fie fine. Apoi restul is din categoria ¨perfect lasting¨, ei bine, am testat doar una, aplicarea e destul de usoara, si din cate mi-a spus clienta a fost foarte multumita fiindca i-au rezistat unghiutele cam o saptamana in conditiile in care spala si freaca fara manusi zi de zi, deci e ok.

Mno, deci culorile vreau sa va spun ca in realitate is mult mai frumoase, sunt putin diferite fata de ceea ce era in catalog, dar nu intr-un sens rau. Cu ce am ocazia sa lucrez mai des este rozul acela cu putin sclipici din kit-ul pentru manichiura frantuzeasca. Aplicare usoara, cu un singur strat unghia pare mai curata si aranjata bineinteles, iar cu doua, e perfect. In rest, albul pentru french nu prea ma incanta, se usuca cam repede pe pensula si e cam greu de pictat cu el, il recomand doar daca aveti practica si sunteti rapide, iar lacul transparent, go for it!

Si cam atat. Deci per total is multumita. Le recomand cu incredere. 

Daca va place ce gasiti aici va invit sa imi dati un follow pe instagram si un like pe pagina de Facebook a blogului pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
xoxo, Dope Girl

3 comments:

  1. Ce frumoase sunt toateeee <3

    ReplyDelete
  2. Hei! Bine ai revenit! Sper sa ai ocazia sa postezi mai des :D

    ReplyDelete
  3. am incercat Peggy, dar parca mai bune si mai faine sunt cele de la Essie. Mi le sterg dupa o saptamana doar pt ca vreau sa pun alta culoare pe unghii

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart