Manichiura cu reni/ Reindeer nail art / Winter nail art - TUTORIAL

Fetele mele frumoase, azi va arat inca o manichiura de iarna pe care am purtat-o cu mare drag. M-am inspirat dintr-o poza de pe Weheartit,com si mi-a placut foarte mult rezultatul si varianta mea.

Gradul de dificultate pentru manichiura aceasta este unul mediu, ca sa zic asa, asta din cauza renului care pare un pic mai complicat, insa v-am pregatit un mic tutorial ca sa va arat ca nu este deloc asa.

Hi hi, dupa cum vedeti sunt doar cativa pasi simpli de urmat pentru ren:

1. Mai intai faceti un cerc mare cu o oja maro;
2. Apoi faceti un alt cerc cu o oja de culoarea rosie in interiorul cercului maro cum vedeti in imaginea a doua;
3. Pentru ochi aveti nevoie de oja alba si puteti folosi o unealta pentru puncte (cea pe care o am eu mai profesionala are capul acela prea mic si ies punctele bineinteles prea mici, insa am improvizat si mi-am facut alta unealta care face puncte si mai mari, daca vreti sa stiti cum, poate o sa va povestesc in postarea urmatoare, hihi);
4. Din nou pentru ochisori, folosim oja neagra ca in imaginea a 4-a.
5. Si ultima data adaugati coarnele renului. Asta se poate face cu vopsea acrilica, cu oja pentru nail art maro, sau cu scobitoarea.
6. La final uniformizati totul cu un strat de oja incolora sau top-coat si Gata!!!

Iar pe restul unghiilor am folosit o oja alba ca si baza si instrumentul pentru puncte.
Ei, sper ca v-a placut. V-am pupat. Seara faina. Pe data viitoare!!!

Ei si cam atatica. 
Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
xoxo, Dope Girl

5 comments:

  1. Foarte haioasa mani <3 pupicei <3

    ReplyDelete
  2. Ce dragut este renul..foarte bun tutorialul, nu mai pare asa complicat

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. Woaw, ce unghii dragute!! Absolut adorabile!!
    Pupici

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart