Wishlist TinaR incaltaminteeeee!

Hey fetelor! Sper ca va placut tagul meu si sper ca sunteti ok. Azi am decis sa ma relaxez putin si am aruncat un ochi peste magazinele cu haine online si am dat peste TinaR, mai bine zis peste incaltamintea de dama de la ei si m-am indragostit de cateva perechi de ghete toamna/iarna si vreau sa vi le arat si voua (ca doar asa-i frumos, hehe).
Asadar dupa ce am rasfoit vreo 12 pagini cu incaltaminte superba, am decis ca aceste perechi sunt favoritele mele, iar preturile sunt foarte bune chiar in comparatie cu preturile de pe alte site-uri. 

In toamna asta se poarta maro-ul, am mai facut eu wishlist-uri in care va spuneam ca imi place mult aceasta culoare, si inca nu am scapat de "nebunie", pana nu-mi cumpar o pereche de ghete maro, nu ma lasssss! Si presupun ca stiti ce zic! Pata e pata, indiferent de culoare, hehe!

TinaR este un shop online pe care il recomand cu drag, dupa cum se vede produsele lor sunt unicate, au modele diverse, de toate pentru toate gusturile, iar pe langa aspect, sa nu uitam si de calitate care este exceptionala.

Ow da, si de cele mai multe ori au fel si fel de oferte cu ajutorul carora va puteti achizitiona atat incaltaminte cat si hainute la preturi mai mult decat convenabile. Si ca tot am adus vorba de imbracaminte sa stiti ca imi plac si cateva rochite de la ei, dar va arat data viitoare, zic sa dedic aceasta postare unei singure iubiri, ca doar sunt atatea, incat trebuie luate pe rand, nu? Ei, pe data viitoare. Spor la cumparaturi si weekend fain!

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
xoxo, Dope Girl

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart