[Tag] Would you rather? Beauty edition Tag

Hello feteeelee! Pentru ca mi-a placut tare mult tag-ul postat de Iguanitza, am decis sa-l fur si sa-l fac si eu, hehehe, n-am facut unul de ceva timp si parca imi era dor. N-o sa va mai trancanesc prea multe chestii, o sa trec direct la intrebari, asa ca, enjooooy!

1. Ai prefera să îți pierzi toate rimelurile, tușurile de ochi, gloss-urile de buze și rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?
Nu stiu cum e la voi, dar la mine fara tus de ochi parca nu se poate, deci, sa fie pierdute paletele!!!

2. Ai prefera să îți tunzi părul foarte scurt sau să nu îl poți tunde din nou niciodată?
Mmm, asta e ciudata intrebarea. As prefera sa nu il pot tunde pentru ca am mai multe optiuni, daca e scurt, e scurt si atat, iar eu ma plictisesc destul de repede, deci...

3. Ai prefera să porți un blush coral sau un blush pink?
De obicei merg pe amandoua, depinde de ruj.

4. Dacă ai avea la dispoziție 1000 de euro, ai prefera să cumperi haine sau produse de make-up?
Haine, claaaaaaaar! Nu arunc foarte multi bani pe produsele de make-up, desi poate ca ar trebui si la o adica as putea sta si nemachiata, dar dezbracata, ba!

5. Ai prefera să aplici ruj ca și eye liner sau eye liner pe post de ruj?
Eyeliner pe post de ruj, nu cred ca merge ruj ca si eyeliner. Sau merge?

6. Ai prefera să cumperi doar produse de la MAC sau doar de la Sephora?
Sephora.

7. Ai prefera să folosești doar un fard de ochi sau doar un ruj pentru tot restul vieții tale?
Ruj, asta pentru ca nu prea folosesc fard. Machiajul meu de zi cu zi e foarte simplu: fond de ten, eyeliner, rimel, blush si ruj, sau uneori renunt la eyeliner si raman cu rujul, o daaa, si neaparat in culori tari.

8. Ai prefera să porți haine de iarnă în timpul verii sau haine de vară în timpul iernii?
Haine de iarna in timpul verii. Mai bine ma topeeeesc de la atata caldura decat sa inghet.

9. Ai prefera să porți unghii negre sau unghii în culori puternice pe tot parcursul anului?
Culori puternice, si daca se poate cu un pic de sclipici, sau un model mic acolo, sau o pietricica mica, hihihihi.

10. Ai prefera să renunți la produsul de buze preferat sau la produsul de ochi preferat?
Asta e grea de tot! Cred ca as putea renunta la produsul de buze, cred, nu sunt sigura.

11. Ai prefera să poți purta părul doar prins într-o coadă de cal sau într-un coc dezordonat?
Coc dezordonat. Prea multa coada de cal strica!

12. Ai prefera să nu mai poți niciodată să îți colorezi unghiile sau să nu mai poți folosi niciodată un luciu de buze?
Doamneee fereste, oricum nu folosesc luciu de buze, asa ca as prefera sa nu il mai folosesc niciodata...  Fara unghii colorate parca nu sunt eu!

13. Ai prefera să îți razi sprâncenele și să nu ai deloc? Sau să le desenezi în fiecare zi?
As prefera sa le pensez si atat. Deja e prea ciudat pentru mine sa le rad sau sa le desenez mai ales in fiecare zi!

14. Ai prefera să trăiești fără machiaj sau fără lac de unghii?
Ei bine, nu-mi place sa-mi arat fata cand mai am cate-o eruptie din aia urata inainte de menstruatie, deci as prefera sa traiesc fara lacul de unghii.


Siii cam atatica pentru azi, astept si raspunsurile voastre, tag-ul il poate prelua cine vrea. Sunteti tucate.

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
xoxo, Dope Girl
sursafoto: www.google.ro

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart