Cum sa-ti personalizezi un tricou acasa? (DIY: Cross Tshirt)

Te-ai plictisit de tricourile vechi si simple care nu mai atrag atentia? Ei bine acum am gasit solutia, personalizarea lor! Stiti ca mie imi place sa imi pun imaginatia la treaba asa ca azi va arat cum sa va faceti un tricou cu ce aveti prin casa. Am vazut pe un site un tricou asemanator si am zis ca decat sa dau o gramada de bani pe el mai bine mi-l fac singura, hi hi. Parca imi place si mai mult un lucru cand stiu ca am muncit pentru el.

De la fundite, cruci, inimioare, floricele pana la mai stiu eu ce, orice poti folosi pentru a "reimprospata" un tricou sau chiar si o pereche de blugi, un exemplu il gasesti aici. Deeeci, sa trecem la treabaaa!

Ai nevoie doar de:
- tricou bineinteles alb sau orice culoare;
- o guma de sters;
- o lama pentru taiat;
- vopsea pentru haine, vopsea acrilica sau chiar oja daca nu ai nimic de genu' prin casa, fii inventiv/a!
- optional, lanturi, ace de siguranta;

Si urmareste tutorialul meu ca sa vezi cum se folosesc toate aceste ustensile! Spor la personalizat, pictat si ce mai vrei tu!
Usor, nu? Acelasi procedeu l-am folosit si pentru o pereche de blugi, doar ca in loc de cruci, am facut stelute si am folosit vopsea alba pentru ca blugii erau de culoare inchisa, hi hi. Rezultatul a fost super. Am facut pentru voi si un tutorial video, poate vi se pare mai usor asa si va tenteaza sa incercati, hi hi.
Asadar daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu pentru a fi la curent cu noutatile. Be DOPE, be YOU!

9 comments:

  1. Foarte faina idea :) numai vopsea sa ai si imaginatie ;))

    ReplyDelete
  2. cat de tare e ideea...super:D, poate pun si eu in aplicare.:D

    http://rosemerta.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ma bucur ca va place, pupicei :)

    ReplyDelete
  4. Nu-mi vine sa cred ce bine ti-a iesit!Esti foarte priceputa la DIY.
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  5. pulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart