Wishlist gentute

Hello girls! Am facut pana acum tot felul de wishlist-uri insa nu cred ca am facut unul pentru genti, iar cum pentru toate este un inceput si bineinteles am gasit un site cu genti care nu ma lasa sa dorm noaptea am zis sa va arat si voua cateva, nu de alta, dar sa-mi tineti companie, hihihi.

So prima, este asta:
Culorile sunt superbe, dar designul? Oh my god! E facuta din piele de piton pictata manual, costa ce-i drept o mic avere dar intra in categoria genti de firma de la Wardrobe B.

Ea este favorita mea. E facuta din cristale. Iepurasul acela m-a facut sa ma indragostesc de tot de ea. Din pacate sunt sigura ca va ramane pe acest wishlist mult timp de acum incolo, este o geanta de lux, nu pot sa mi-o permit deocamdata, dar pot macar sa visez la ea, hehe.
Clutch-ul asta din matase e wow, detaliul acela din aur cu cristale iti taie rasuflarea. Sa va mai arat? Eu zic sa nu, eu zic ca e de ajuns pentru azi. Sa stiti ca cei de la Wardrobe B nu au numai genti de dama de lux, au si haine de dama deosebite. Am aruncat o privire si pe acolo si va spun ca sunt rochii pe care mi-ar fi si frica sa le port ca sa nu le stric cumva. Sunt extraordinare, sunt elegante, sunt finute, sunt genul de rochii cu care oriunde ai merge nu ai cum sa treci neobservata, iar daca completezi tinuta si cu o geanta uimitoare precum cele pe care vi le-am aratat eu, ei bine, din punctul meu de vedere sunteti gata pentru covorul rosu. Cu astfel de haine eu m-as simti ca si cum as apartine Hollywood-ului si nu exagerez deloc.

Mno, revenind la subiect, cam astea is gentutele pe care mi le doresc, voi v-ati facut vreodata wishlist pentru genti? Zi faina.

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart