NOTD - Silver nails/ Manichiura argintie

Stiu ca nu e ceva deosebit, vreo pictura nu stiu de care, dar parca am pofta de ceva simplu pt. unghiutele mele.

Am observat ca foarte multe fete au inceput sa foloseasca oja aceea sidefata, sclipicioasa cum i-o zice probabil pt. ca din cate am observat se poarta anul acesta, si mi-am adus aminte ca detin si eu o nuanta argintie tare simpatica.
N-am mai folosit-o de ceva timp dar imi place cum vine, e ceva simplu, dar totusi sofisticat, nu?
post signature

9 comments:

  1. Asta arata bine pe unghiute mai mari...mi-am luat si eu o oja flomar mai sclipicioasa, da mi se pare ca nu merge foarte bine pe unghiutele mele mici:).Pe ale tale arata super:)Colierul e cel de la Remmington asa-i?Si eu il am:D

    ReplyDelete
  2. vaaaaai ce draguta eee ce oja e:D

    ReplyDelete
  3. @Charlotte Sparkle: :D Thanks:D

    @Dia: Da, pe unghii mari arata mai bine:D da e cel de la Remington:) :D e super fain:D

    @Miss Rose: :D:D:D:D:D:D:D:D

    ReplyDelete
  4. Imi place cum ai asociat culoarea unghiilor cu perlele :D.

    ReplyDelete
  5. Mie mi se pare ca arata mai bine pe unghii mici :D Chiar acum port una sclipicioasa si mi le-am taiat ca sa o pot aplica :D

    ReplyDelete
  6. @Miu Miu: ai facut poze?:D la mine nu arata bine cand am unghiile mici:(

    ReplyDelete
  7. Arata foarte bine.
    http://cory-nail.blogspot.com/

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart