Solutia pentru problemele tale, Provident! - Guest post

"Am nevoie de bani!", "Oare cine ma imprumuta si pe mine?", "De unde iau si eu niste bani?", astea sunt doar cateva din intrebarile cu care ne luptam toti si care nu ne lasa sa dormim noaptea atunci cand ne aflam intr-o criza financiara si cautam o solutie.

Asadar, daca sunteti ca mine si probabil vecinii si rudele nu va ajuta niciodata, nici cu un ban, nici cu o farfurie de mancare sau un acoperis deasupra capului, atunci trebuie sa gasiti o solutie prin care sa va ajutati singuri. Eu am gasit una, IFN Credit, de la Provident. 

Ce este acest credit? Ei bine este un imprumut rapid, pe care il poate face aproape oricine, si cand zic aproape fac referire la faptul ca trebuie sa ai minim 18 ani. Este un imprumut prin intermediul caruia poti solicita sume destul de mari dupa parerea mea, intre 500 de lei si 3500 de lei, asta daca esti client nou, caci daca esti de-al casei, vorba aia, client vechi, poti solicita chiar si 5000 de lei, bani care sa fim seriosi, nu ti-i da nimeni. Nimeni! Si stiu ce zic! Spre deosebire de alte banci, nu este nevoie de girant sau de alte garantii de ordin material, iar tu vei putea intra in posesia banutilor, in cel mult zece zile de la semnarea contractului.

Costurile imprumutului sunt stabilite bineinteles prin intermediul unui contract de credit destul de transparent, adica vei stii de la inceput care sunt conditiile, cum o sa rambursezi imprumutul, cat, etc. De asemenea nu exista costuri ascunse, iar tu nu trebuie sa stai la cozi interminabile si sa astepti ore in sire ca sa-ti platesti rata.

Acum, eu ti-am prezentat beneficiile, probabil ca acum te intrebi daca exista si dezavantaje, ei bine, nu cred ca exista vreunul. Provident din punctul meu de vedere ajuta oamenii, nu ii fura.

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart