De ce nu mai fac tutoriale video?

Hola chicas! Hi hi! Am dat-o pe spaniola azi, si tot azi vreau sa va spun de ce nu am mai facut tutoriale video pentru unghiute... 

In primul rand, nu am un suport pentru camera care sa ma ajute, si in al doilea rand, ca sa am o lumina buna foloseam una din acele lampi cu LED USB, cred ca asa i se spune, insa mi s-a ars si nu am stiut unde sa merg sa o repar. Mno, stiu ca pentru voi nu ar fi un motiv indeajuns de bun ca sa renunt la ceva ce imi face placere pentru ca lampi exista pe toate drumurile, insa pentru vedeti voi... Lampa respectiva o foloseam si pe post de suport, ma ajuta sa sprijin camera pe ea, nu pot sa va explic cum, dar fara ea sau fara un suport merge tare greu treaba atunci cand trebuie sa improvizezi.

M-am uitat pe net de astfel de lampi si am gasit ceva pe la Electromax, o firma specializata pe produse de iluminat, fiindca tot de la ei mi-am cumparat cateva spoturi LED pentru bucatarie si iluminat gradina, insa am tot amanat din diverse motive si parca nu as vrea tot o lampa, as vrea un suport, dar nu prea stiu de care...

Asa ca... m-am gandit ca poate va pricepeti voi, ati auzit, ati vazut pe undeva si ma ajutati si pe mine cu un link, o recomandare, ceva fiindca tare mi-ar face placere sa continui seria de tutoriale... Parca imi este si dor de ele... Mno, deci cam astea is principalele motive pentru care m-am oprit... See ya!

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
xoxo, Dope Girl

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart