3 parfumuri potrivite pentru cadourile de Craciun

In ultima vreme goana dupa cadourile de Craciun oboseste pe toata lumea, asa ca m-am gandit sa fac si eu o fapta buna si sa vin cu 3 parfumuri pe care eu le consider perfecte pentru a fi facute cadou de Craciun.
Asadar, fie ca vrei sa te rasfeti de Craciun sau ca vrei sa faci un cadou fain unei femei dragi din viata ta (mamica, sora, sotia, etc...), te sfatuiesc sa incerci parfumurile pe care le-am pregatit pentru tine. Stiu ca gusturile oamenilor difera, insa mie imi plac foarte mult si cred ca sunt destul de potrivite acestui sezon.

Primul parfum pe care ti-l propun este cel de la Lancome, Hypnose, care este unul din putinele parfumuri ce surprinde mirosul florii pasiunii. Te vei indragosti la prima vedere (primul miros mai degraba, hehe) de acest parfum si cu siguranta ii vei face si pe cei din jurul tau sa se indragosteasca pentru ca emana feminitate, presarata cu un pic de vanilie.
A doua propunere este Hugo Boss Orange pentru ca este un parfum care mie imi aduce aminte de primvara si de fiecare data cand il miros imi transmite asa o senzatie de prospetime, de puritate a mintii. Chiar daca este iarna, uneori imi place sa mai dau o fuga in lumea florilor si a aromelor fructate, iar cu acest parfum acest lucru este posibil. La fel ca si in cazul parfumului Hypnose, se simte esenta fina de vanilie, care se potriveste de minune cu esenta de lemn de santal si se imbina perfect cu notele de fori de portocal si mere zemoase, mmm.

Si a treia propunere pentru tine este Gucci by Gucci, este favoritul meu fiindca mi se potriveste cel mai bine avand in vedere ca este un parfum conceput pentru femeile care sunt capabile sa aprecieze tonurile puternice si senzuale ale ingredientelor cu ajutorul carora a fost creat acest parfum. Dupa cum spuneam, nu doar ca atrage prin misterul tonurilor sale ci si prin unicitate: mierea, florile de portocal, guava, lacramioarele si multe alte ingrediente combinate, te seduc pur si simplu cu mireasma rezultata.

Acum de tine depinde ce alegi, eu am venit doar cu cateva sugestii, spor la cumparaturi!

sursafoto; www.gooogle.ro

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart