Du-te in vacanta cu Blue Air!

Se apropie vara si o data cu ea vacanta. Ma gandesc inca de pe-acum la destinatia vacantei fiindca dupa un an de munca, merit o bine meritata vacanta pe undeva...sa vad unde gasesc si cum gasesc.

Am intrat pe site-ul unei agentii de turism si am gasit cateva oferte foarte bune. Am gasit o destinatie super – Stuttgart. In functie de dorintele mele am dat “calculeaza pretul biletului cu destinatia Stuttgart, Larnaca” iar imediat ce am vazut pretul mi-am zis: “Al meu e!”. 

Daca esti in cautarea unei vacante si gasesti o oferta buna, peste asteptarile tale, nu sta niciodata pe ganduri. Acum ramane doar sa astept sa treaca si luna aceasta pentru a ma putea bucura de vacanta. In ceea ce priveste destinatia turistica, am tinut mortis sa aleg o locatie din afara fiindca niciodata n-am parasit granitele tarii noastre. Avem locuri minunate de vizitat si-n tara noastra, nu uitati asta, insa sunt dornica sa cunosc si necunoscutul, sa vad ce este dincolo de granitele noastre. 

Vreau ca vacantele mele sa fie imortalizate cu aparatul de fotografiat, vreau sa-mi amintesc de ele si sa recalatoresc cu ajutorul imaginatiei cand voi privi la fotografii si voi ajunge la batranete si vreau ca in fiecare vara sa-mi respect concediul de odihna cu o bine meritata vacanta. 

Sunt dorinte, acum sa vad cat de realizabile sunt. Asa ca, dragilor, nu ramaneti inchisi in granitele voastre. Nu ramaneti captivi in joburile voastre. Evadati! Macar pentru o luna de zile pe an. 

Tu ce ai de gand sa faci vara asta? Unde iti petreci vacanta?

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart