Wishlist iepuraaas

Hello there. Intentionam ca azi sa postez un review la niste produse de pe un site din afara insa am fost prea lenesa ca sa editez pozele, asa ca va trebui sa va multumiti cu inca un wishlist, dar de data aceasta unul de Pasti. 

De data asta lista mea nu mai este asa mare pentru ca deja mi-am cumparat o gecuta de piele maro deci practic am cam taiat-o de acolo, desi daca stau bine sa ma gandesc renuntasem la ideea de a-mi mai cumpara geci, eram cu gandul la vara, soare si caldura, insa uite ca vremea se joaca cu noi si prin urmare asa sta treaba. De fapt ca sa fiu sincera, geaca asta am cumparat-o pentru ca am plecat cam dezbracata de acasa si am inghetat de frig, hihi. Oricum, sunt multumita de ea, am dat in jur de 40 de lei, are o culoare maro - mustar, si da, imi place tare mult. 



Revenind la wishlist, am decis sa ma opresc la un magazin de haine online, probabil ca v-am mai vorbit de imbracaminte TinaR si ca magazinul are de toate, incepand de la pantofi barbati online, pana la super pantofi de femei si alte articole vestimentare. Asadar primul lucru care mi-a atras atentia sunt pantofii, uiuiuiui, ce faini is.

Apoi ochii mi-au fugit ochii la gentute, am cam ramas fara, asa ca e timpul ca iepurasul sa ma asculte si sa-mi aduca macar una si sa fie albaa sau albastra.


Ce-mi mai doresc este o fustita neagra, dar nu de piele pentru ca imi sunt incomode, niste camasute, asta mi s-a parut super interesanta. Parca o si vad cu niste blugi colorati sau pantaloni negrii, alt colier si ruj rosu. Ooo, si cu geanta aia alba, ce miiiiisto ar da. Eheeee. Iar incep sa visez.

Deci, camasute vreau, un tricoas, doua si cam atat, nu de alta, dar sa vedem cum sta iepurasul cu finantele anul acesta. Mno si cam asta e, nu vreau sa ma mai intind ca alta data, asa ca ne citim in curand cu un review la water decals. Weekend fain.
sursafoto: www.tinar.ro

1 comment:

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart