Manichiura 3D

Buna fetelor, am tot zis de ceva timp ca va povestesc mica mea aventura cu oja pentru modele 3D, asa ca azi trec la "treaba".
O sa vedeti in poze cum arata "pixurile" sau ce or fi pentru manichiura 3D, le-am cumparat din targ acum vreo 2 sau 3 saptamani (3 lei bucata) si nu le-am folosit decat de vreo 2 ori, dar din pacate nu am reusit sa imi fac un model pentru ca nu am rabdare sa se usuce, dureaza in jur de 30 de minute probabil din cauza ca este stratul foarte gros si m-am tot atins cu unghiile de cate ceva, deci modelul mi s-a stricat de fiecare data!

Am incercat sa folosesc cantitati mai mici, adica stratul mai subtire, dar nu mai arata a manichiura 3D, aaa si in niciun caz nu am reusit sa fac modele din acelea sofisticate. Am cautat tot felul de tutoriale insa degeaba, oja mea 3D nu vrea sa se aranjeze cum o pun eu si punct.
Mno, cam asa arata un model facut pt. voi ca si demonstratie, este destul de simplu si copilaresc, insa daca s-ar usca mai repede m-as incumeta sa-l port, m-am tot gandit, exista cumva metode prin care se poate intari mai repede aceasta oja?
Ati folosit acest tip de oja?

Va pup si va astept cu pareri.

12 comments:

  1. o am si eu pe cea roz, primita cadou :D
    chiar n-am incercat-o pana acum, dar cred ca am sa ncerc si eu o floricica

    ReplyDelete
  2. Hai ca sunt frumoase,si-au meritat banii,avand in vedere ca ,,pixurile'' 3D la mine sunt vreo 10 lei.Drăguța,ai schimbat desingul blogului? :) E foarte frumos si mult mai ordonat! :*
    A.L.E

    ReplyDelete
  3. da eu am un creion de acest gen un sclipici auriu l-am folosit la manichiura de 1 Decembrie 2012, e ok ceea ce-mi displace e ca s e usuca greu,frumoasa floricica ta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sar'na:D
      cu sclipici si-a luat si o prietena e fain :D dar nasol cu uscatul :( atata tot.

      Delete
  4. E interesanta, dar eu nu am rabdare sa se usuce nici oja normala:D

    ReplyDelete
  5. Mmm, stiu ca am mai vazut astfel de creiona e si eram curioasa. Uite ca au un minus ca se usuca greu. Cine are rabdare sa stea 30 minute pana se usuca:))! Mmmm, poate o exista vreo solutie ca ele sa se usuce. Un top coat bun cred ca intinde oja,nu i asa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, intinde oja, tot degeaba, si oricum daca nu stii sa modelezi cum trebuie nu iti iese mare branza:)

      Delete
  6. Interesant, nu am incercat, am sa-mi iau si eu sa vad cum e :)

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart