Pink and gold/ Manichiura cu frunze aurii

Buna fetili. Pentru ca este frumos afara, soare, cald, am simtit nevoie sa am putin roz pe unghiute, si ca sa nu fie prea de vara, am zis sa imi fac si niste frunzulite aurii. Am avut si o poza pentru inspiratie, nu ma asteptam ca auriul si rozul acela pal sa arate asa de frumos. Surpriza placuta din punctul asta de vedere. Azi mi-am sters unghiile si vreau sa fac provocarea data de Ale sa vedem ce imi va iesi. Wish me luck.

EN: Hello girls! Beacause is a beautiful weather, sunny, hot, I wanted to have a little pink on my nails but because I wanted to fit the autumn, I painted also some gold leaves. I've also had a picture for inspiration, but I wasn't expecting that gold and pink will look so good together. It was a very nice surprise from this point of view. Today I think I'm gonna do the request that Ale wanted me to do. I'm curious how it will look. 
Va tuc, week-end fain sa aveti! 
Si nu uitati daca aveti provocari pentru mine, astept sa mi le spuneti! 
XoXo

EN: Have a nice week-end! Don't forget if u have any requests just tell me!
XoXo

6 comments:

  1. Ce model dragut,si ce roz superb! Mie imi plac foarte mult. :* Abia astept sa vad ce iti iese pt Halloween :D
    A.L.E

    ReplyDelete
  2. Ti-a iesit super acest model, imi place auriul folosit la frunzulite si oja roz e draguta, normal :)

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart