Manichiura de iarna cu copaci inzapeziti / White winter trees

Hello there! Azi v-am pregatit o manichiura de iarna. M-am inspirat dintr-o poza de pe Pinterest, dar rezultatul nu a iesit asa cum mi-am dorit vazand acum fotografiile, parca in realitate erau mai frumoase. Orium, modelul este unul foarte usor de realizat, aveti nevoie de o culoare inchisa pentru baza, pensula si vopsea acrilica alba, sau daca nu aveti vopsea acrilica, puteti folosi oja aceea cu pensula subtire speciala pentru nail art. Secretul este sa stergeti bine pensula de vopsea pentru ca atunci cand faceti crengile copacilor sa se creeze efectul acela de sters, de umbra, nu stiu cum sa va explic exact.

Pentru un efect mai fain, ar fi ok sa faceti copacii de diferite inaltimi/ dimensiuni, apoi desenati o steluta pe inelar, adaugati cateva puncte de alb pe post de fulgi de zapada, si tadadaaaam, ati obtinut o manichiura de iarna cu un peisaj mirific. Va spun ca mamei i-au placut foarte mult. Iar albul acela de pe varful unghiei mi-a creat un efect de french si unghiile pareau mult mai lungi decat erau, asta mi-a placut tare mult.

Acum, voi puteti sa faceti designul doar pe o unghie, iar pe celalalte sa le lasati simple eventual sa adaugati si un pic de sclipici, important este sa va distrati si sa va relaxati cand va faceti manichiura. Asadar, hope you like it! Iarna magica! 


Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
xoxo, Dope Girl

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart