Manichiura cu vopsea acrilica- review

 Buna fetelor, acum cateva zile mi-am pus in capsor sa-mi cumpar vopsea acrilica pentru unghiute, am apelat la ajutorul domnisoarelor de pe facebook care se pricep la unghiute si una din ele mi-a recomandat sa dau o fuga pana la Lidl pentru ca a fost reducere la vopsea acrilica si tot ea mi-a explicat si ca nu exista o vopsea anume pentru unghiute, e doar vopsea acrilica si atat, puteti face picturi pe foi, pereti, pe ce vreti voi, dar bineinteles si pe unghii. 

Ei bine, trecand direct la subiect, mi-am cuparat un set de 12 culori acrilice la doar 12 ron si astazi le-am testat pentru prima oara. Cam asa arata cutiuta:

 Din cate am observat culorile sunt destul de pigmentate si chiar daca nu am toate culorile necesare, gen roz, mov, etc... am incercat sa le combin si am obtinut culoarea dorita fara probleme.

Aici am incercat primul model cu vopsea acrilica si vreau sa va spun desi am folosit o pensula de la eyeliner n-am avut nicio problema, in sensul ca este muuuult, muuult mai usor de facut modele cu vopsea si mult mai rapid. Am observat si alte avantaje cum ar fi faptul ca se usuca repede, iar daca gresiti modelul se poate sterge cu un servetel sau disc demachiant imbibat in apa, asta pana sa se  usuce bineinteles. In cazul in care va murdariti pe maini, apelati cu incredere la acetona, dar daca va murdariti pe haine din cate am inteles nu se mai scoate vopseaua, asadar aveti mare grija. 
Si inca 3 modelute, hi hi, cu baza sunt sigura ca vor arata mult mai bine.
Sooo, cum vi se pare? Folositi vopsea acrilica? Ati folosit? Mno, astept parerile si sugestiile voastre. Hmmm, acum mai am nevoie doar de un set de pensule, hi hi.

V-am tucat.    
                                            C.L.M.



21 comments:

  1. Vai de mine, ti-au iesit genial modelele! :X :X

    ReplyDelete
  2. Eu toate modelele pe care le fac sunt cu acrilice, doar ca deocamdata nu am acrilice bune, nu acopera foarte bine :(

    ReplyDelete
  3. Ce suoer ti-au iesit..si ce super pret pentru ele:) Ia-ti pensulele alea si te vedem la treaba:)

    ReplyDelete
  4. asta e de la Lidl asai?..si pe mine m-a batut gandul sa imi iau insa mi-am luat creta pastel:D...poate mai prind si mai incolo oferta;))...momentan ma obseda creta si multele clipuri colorate de pe net:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. da!:D de la lidl:D creta:> auzi auzi:>

      Delete
    2. eh...zilele astea poate am timp si arat si ce fac cu ea ca nu am luat-o numai sa ma uit:))

      Delete
    3. zilele astea o sa si arat ce fac cu ele numai timp si chef sa am:D

      Delete
  5. super <3 si eu tot nevoie de un set de pensulici am ca acrilicile mi le-am luat :D

    ReplyDelete
  6. moama, chiar te pricepi la desenat! si chiar par bune chiar daca sunt asa ieftine! stateam cu inima la gura ca nu cumva sa nu fie bune, ca poate ale mele erau altfel etc! dar ma bucur ca sfatul meu a fost unul bun:*
    abia astept cat mai multe desene>:D<

    http://rosemerta.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. sunt bune:D si sa stii ca si mie mi-a fost putin teama la inceput, dar acum m-am linistit :D Am facut o alegere buna! :D
      Si mersi frumos! <3

      Delete
  7. Ce frumi ti-au iesit modelele :X

    ReplyDelete
  8. mi le-am luat si eu si sunt tare incantata de ele. Inca nu le-am folosit, dar am asteptari mari de la ele!

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart