Wishlist de la FashionAgenda.ro

Hello, hello! Mai sunt cateva zile si vine Mosul, asa ca am zis pe ultima suta de metrii sa mai fac o listuta de dorinte pentru ca am gasit un alt magazin online cu chestii faine si vreau sa le vedeti si voi!
Asadar, in topul listei mele de azi pe care o fac datorita celor de la FashionAgenda.ro, se afla trei rochite superbe! Is perfecte pentru un party de Craciun sau de ce nu, chiar si pentru un party de Revelion.


Apoi am gasit cateva caciuli online care mi-au placut maxim pentru ca sunt de sezon bineinteles. Mi-a placut in mod deosebit cea din a treia fotografie pentru ca este in ton cu sarbatorile, offf, si cred ca este si foarte calduroasa. Pacat ca la noi nu ninge, caci ar fi dat bine o sedinta foto in zapada cu o asa caciula frumosa, hi hi. M-am oprit putin si pe la pulovere, dar nu am gasit nimic pe gustul meu, iar ce a fost pe gustul meu, deja am trecut in alt wishlist.

In schimb, am trecut pe la paltoane si geci de iarna si visez la urmatoarele trei pe care o sa le vedeti mai jos.

Din toamna am tot optat pentru articole vestimentare maro, maro inchis, maro deschis, crem, si alte "deviatii" ale acestei culori, si dupa cum se vede, am capatat un fel de obsesie cu aceasta culoare. Nude asta, maro, ce o fi el, eu zic ca poate fi purtat in orice sezon, chiar si iarna cu accesoriile potrivite, mai ales iarna din punctul meu de vedere, pentru ca vedeti voi, cum toata lumea se imbraca in culori inchise, e o incantare sa fii printre putinii oameni indrazneti care poarta chestii deschise la culoare. Am ales si o geaca neagra, asta pentru ca mi-a facut cu ochiul forma, am vazut la multe fete si este si comoda, usor de asortat dar si calduroasa. Imi place faptul ca are curea in talie si astfel daca o porti nu o sa arati ca un gogosar, hi hi.

Mno, la blugi si incaltaminte am zis pas, insa am gasit si vreo cateva gentute. Observ ca is in numar de 3, hehe, numarul magic.
Pe ele nici nu are rost sa le mai descriu. Is fantastice, mai ales prima. La a doua mi-a placut detaliul acela cu craniu si la a treia mi-a placut culoarea.

So, cam atat cu wishlist-ul pentru Mos, cred, hahaha, pe curaaaand!

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart