Manichiura pene de paun

Buna fetele, mi-a placut tare mult un model pe care l-am gasit pe weheartit si am zis sa incerc si eu varianta mea, insa am modificat putin culorile. 
Asadar, poza de inspiratie:

Si modelul meu:




Simpatic, nu? M-am jucat cu argintiul si am adaptat modelul in functie de lungimea unghiilor mele.
Sunt tare mandra ca incep sa-mi creasca unghiutele si in vreo doua saptamani cred ca o sa ajunga la lungimea dorita, iubesc unghiile lungi, hi hi.

Era sa uit, ieri am facut si un tutorial pentru Ziua Indragostitilor, dar o sa vi-l arat in postarea urmatoare.
V-am tucat!
                                         C.L.M.

19 comments:

  1. Foarte dragut arata. Mi se pare mai reusit al tau, decat cel din care te-ai inspirat :*

    ReplyDelete
  2. Ce tari sunt/ Imi plac mult asa cu argintiu:)

    ReplyDelete
  3. Bună Monica!
    Sunt superbe!Combinația ta îmi place mai mult!
    Un weekend excelent scumpo!
    Te îmbrățișez cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna!:D multumesc, ma bucur ca iti plac! :D pupici dulci! >:D<

      Delete
  4. Ti-a iesit superb, e genial modelul asta! Cred ca o sa-l incerc si eu! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. mersi:> chiar te rog:D as fi curioasa sa vad cum iti va iesii :D

      Delete
  5. E foarte frumos modelul :* ma tenteaza si pe mine sa-l incerc :)

    ReplyDelete
  6. Foarte frumoase <3 imi place mult si interpretarea ta :*

    ReplyDelete
  7. foarte fain ti-a iesit . culorile folosite de tine sunt foarte dragute si se potrivesc de minune.Un model inedit si foarte misto. concluzionand te felicit pentru manichiura superba. Pup.

    ReplyDelete
  8. Foarte faine ambele modele!

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart