Autumn is here / Manichiura de toamna - NOTD

Hello girls! Stiu ca am absentat destul de mult de pe blog, insa nu mi-am mai facut unghiutele de ceva vreme pentru ca am le-am lasat sa creasca. In postarea anterioara (o gasiti aici) despre unghiute cu gel v-am vorbit despre cat de rezistente au fost in conditiile in care nu le-am facut ca la carte, asa ca am mai testat inca o data si am zis sa vin si cu poze de data aceasta.

So, in pozele de sus, le aveti in prima zi, trebuie sa recunosc incep sa ma indragostesc de siguranta pe care mi-o ofera gelul pe unghiile mele naturale, in sensul ca nu imi mai este teama ca se rup sau se dau peste cap, icchhhh, urata senzatie.
Si aici aveti unghiutele mele dupa vreo 3 saptamani. Ma asteptam sa creasca mai mult, si o sa le mai las pana ma plictisesc, poate o sa revin cu un update la postare, dar oricum, inca sunt ok, sunt multumita de ele. Ma cam enerveaza ca s-au desprins putin la baza si mi se agata in par, insa am folosit un strat de lac ca sa "astup" marginile alea, hihi.
Deeeeci, pentru o manichiura cu gel facuta acasa fara produse profesionale sunt chiar multumitaaaa! Stati pe aproape intentionez sa reiau lectiile de makeup, am uitat complet de ele, ihihihihihihihi, shame on me. Sa aveti o saptamana faina!

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!

7 comments:

  1. Foarte frumoase,dar se cer schimbate cred :)))))

    ReplyDelete
  2. arata minunat,insa oricat de mult confort iti ofera gelul pe unghii eu una cu siguranta cel putin pentru o vreme nu vreau sa mai incerc aceasta experienta :)

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart