Elefant.ro, magazin online cu de toate!

Hello my girls! V-am povestit intr-un articol acum cateva zile despre Elefant.ro si ca la ei gasiti niste parfumuri super, insa am omis sa va povestesc ca ei nu au doar parfumuri ci si multe altele. Pe Elefant gasiti o sumedenie de alte produse foarte faine la preturi accesibile, produse precum carti, jucarii, articole pentru copilasi si bebelusi, cosmetice, imbracaminte, incaltaminte, accesorii, ceasuri, articole pentru casa si decorat.

Si pentru ca eu sunt mai curioasa din fire bineinteles ca am aruncat o privire peste gentile online pe care le au si mi-au facut vreo cateva cu ochiul, sunt mai tomnatice asa, mi se pare geniala combinatia intre albastru si maro.
Mi-am mai bagat nasucul si pe la cizme cu platforma, dar problema este ca am gasit atatea care imi plac si nu am nici cea mai mica idee pe care sa vi le arat, vi le-as arata pe toate, dar deja exagerez, nu de alta, dar nu e bine sa faci research pentru cumparaturi fie ele si online daca nu ai cu ce, hehheeeee. 

Also m-am uitat si la cateva bluze de ocazie pentru ca vine in curand ziua verisoarei mele si nu prea stiu ce sa-i cumpar si nici in ce sa ma imbrac. Mi-a placut foarte tare o bluza de tip peplum de un albastru fantastiiiiiiiiic sau turcoaz? Nu sunt sigura ce este. Oricum imi place, place place.

Mno si am mai gasit chestii faine, dar mai bine ma opresc, va las sa savurati linistite site-ul, hi hi hi hi hi. Sa-mi spuneti si mie daca va incanta privire vreun produs, is tare, taaare curioasa.

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart