Wishlist incaltaminte de toamna

Hello feteee frumoase! Am gasit pe un website niste cizme de piele de toamna de care m-am super indragostit si pe care am decis sa le trec in wishlist-ul meu, asta pentru ca tot am facut unul pentru gentute, hihihi. Deeeci, site-ul este Superpantofi.ro si are o gramada de incataminte practic pe toate gusturile si pentru toate buzunarele.
Bine, acum dupa cum spuneam pe site daca intrati o sa gasiti si cizme de iarna, si pantofiori si toate cele, dar eu am ramas setata pe botine de dama sau ghete ce or fi ele, botine cu tocul jos, ghetele parca au sireturi.

So, cele maronii asa spre visiniu, cu catarame sunt favoritele mele, le-am ales pe cele crem/ maro deschis/ mustar? pentru ca am o gecuta asemanatoaaaare. 

Cele din stanga sus, am vazut ca se poarta si trebuie sa am si eu o pereche, iar cizmele inalte, ei biiiiine, visez la o pereche din astea de anu' trecut, dar nu stiu cum s-a facut ca mi-am cumparat cu totul altcevvaaaa. Adica stiu, la mine in oras, cu greu gasesc haine sau incaltaminte care sa-mi placa, nici genti sincera sa fiu, si pana la urma dupa o saptamana de umblat si cautat, ma multumesc cu ce gasesc si gata. Dar am zis ca o data imi dau eu comanda pe net si-mi iau ceva pe sufletul meu, si cred ca o sa incep sa fac asta de acum caci am vazut ca multe fete isi comanda incaltminte online si sunt multumite. Chiar am vorbit cu cateva dintre ele si unele mi-au zis ca anumite produse arata mai bine decat in poze in realitate, asa caaaa... Exista riscul sa fie si o mica, mare diferenta uneori, dar se rezolva, deci...

Asadar, va plac alegerile mele? Voi dupa ce incaltaminte va uitati in toamna asta aceasta?

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
sursafoto: www.superpantofi.ro

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart