Vara este mai frumoasa cu Eucerin Sun

Hello there! Azi intentionam sa fac un review al eyeliner-ului pe care il folosesc de cateva luni si de care am ramas placut impresionata avand in vedere ca este un produs drugstore, insa, am gasit un articol in care frumoasa Koko (Special Koko) a povestit cum si cu ce produse se protejeaza ea de razele puternice ale soarelui.

Este vorba despre trei produse minune de care toata lumea are nevoie in vara aceasta, mai ales eu (hi hi), produse care fac parte din gama Eucerin Sun: 

- Sun Spray 50 UVA/ UBV, care este un spray ce protejeaza pielea atat de razele UVA (acest tip de raze distrug fibrele de colagen si elastina, sunt responsabile cu accelerarea procesului de imbatranire) si de razele UBV  (adica acele care provoaca arsuri solare si cancer de piele); Este rezistent la apa, nu pateaza hainele pentru ca este transparent si miroase foarte fain.
Also, este recomandat persoanelor care au o piele cu tendinte acneice, cam cum este a mea. Nu am folosit produsul insa am observat ca de cate ori ma pun la bronzat si nu folosesc nicio protectie solara petele de la acnee pe care le am pe spate si pe piept se innegresc si ies si mai mult in evidenta contrar spuselor din popor cum ca bronzul le ascunde. Oricum, imi amintesc ca am folosit de la o prietena anul trecut un spray pentru protectie (nu-mi aduc aminte de la ce firma era) si pielea mea a aratat mult mai bine apoi, deci, in viitorul apropiat trebuie sa-mi procur un astfel de produs, chiar nu mai pot risca sa-mi ard pielea in situatia mea.

- Allergy Protection Sun Creme- Gel 25 UVA/ UVB, este cel de-al doilea produs din gama. Ofera protectie medie, este destinat persoanelor predispuse la alergii solare, are o textura usoara si nu lasa pielea unsuroasa, ba chiar ii da un aspect fin asa, catifelat. La fel ca spray-ul, protejeaza si de razele UVA si UVB.


 - Sun Allergy Protection After Sun Creme- Gel. Recomandat persoanelor cu pielea sensibila si predispusa la alergii, se aplica dupa plaja. Mmm, cred ca si asta mi-ar prinde bine, de fapt toate mi-ar asigura protectia de care am nevoie astfel incat sa stau la soare fara probleme.


Aceasta nu are parfum, are o textura usoara, intra rapid in piele si la fel ca si crema de protectie o lasa catifelata si hidratata. De asemenea are si un efect racoritor asupra pielii. E super, ce sa mai!

Mno si cam atat. Voi folositi protectie cand mergeti la plaja? Daca da, cu ce va protejati pielea? Ati folosit produse din gama celor de la Eucerin?

sursafoto: www.google.ro

Oricum, daca o sa reusesc sa-mi achizitionez vreunul din produse, o sa va dau de stire si o sa fac si un review, mai ales ca am in plan ca vara aceasta sa merg la mare pentru prima data, deci protejarea pielii mele va fi in lista prioritatilor. Sa aveti o vara minunata fetelor si sa aveti mare grija de voi si de pielea voastra, o piele frumoasa inseamna sanatate curata.

3 comments:

  1. must try their sun collection! didn't know they had one and I always love Eucerin products! :)

    big kiss!
    Leonor
    www.thesparklinglemon.com

    ReplyDelete
  2. Hey:) This blog is very good;) I'm delighted;)
    maybe we can follow each other? let me know! <3
    Here is my blog; shootingdiamond.blogspot.com

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart