DIY: Cute bow tie with chain/ Cum sa faci un papion (pas cu pas)?

Buna fetelor! Acum cateva zile o prietena mi-a spus ca vrea papioane, asa caaaa i-am spus sa-si cumpere material pentru ca ii pot face eu si o ajunge mult mai ieftin (decat sa dea 15 lei pe unul). Zis si facut, am cumparat material si m-am pus pe treaba azi, mai ales ca vremea de afara ma tine in casa. Asadar, va invit sa vedeti ce mi-a iesit si va astept cu o parere, hi hi.

Iar pentru ca am fost vrednica, m-am gandit sa va fac si un mic tutorial, cine stie, poate vreuna din voi e fan papioane. Aveti nevoie de o bucata de material (chiar si mai veche), ac, ata, foarfeca si optional, lantic. Pasii nu cred ca are rost sa vi-i mai explic pentru ca fotografiile isi fac bine treaba (zic eu), deci spor la "papionat", mwahahaha!
Soooooo, cum vi se pare? Util sau nu? M-am gandit sa fac mai multe postari de genu' fiindca nu stiu pe voi, dar cel putin pe mine ma relaxeaza sa confectionez fel si fel de lucrusoare.
Pe curand...

23 comments:

  1. Suuuper.
    Arata excelent.O sa incerc si eu. :)
    Pupici

    ReplyDelete
  2. Ce dragut..si arata bine si fara lantisorul acela:)

    ReplyDelete
  3. Super tare, stresule :x!

    ReplyDelete
  4. Si mie imi place sa imi fac papioane :-D dar, nu le-am purtat niciodata ca si papion, de obicei le pun pe posete, haine etc.. ca sa mai inviorez atmosfera :-)) :-D foarte interesant cel cu lantisor, idee buna ! :-D

    ReplyDelete
  5. nu am inteles exact de ce ai dat cu oja?

    ReplyDelete
  6. Foarte dragut papionul si usoara confectionare! :D
    Multumesc pentru explicatii, imi voi incerca si eu norocul zilele astea, sa vad ce imi iese. Sper sa am vreo bucatica de material frumos prin casa.

    Ps: Eu sunt de acord cu acest gen de postari, le ador chiar! :) Sper ca ne voi arata mai multe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D spor, ma bucur ca iti plac:D o sa incerc sa fac cat mai mult! :D

      Delete
  7. Ce frumosss este<3 si eu m-am gandit sa imi fac dar vreau sa caut o bucata de material colorata si sa ii aplic lantisor auriu:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Da, o sa arate genial:X Sa faciiii poze:X

      Delete
  8. Si pe mine ma relaxeaza sa fac lucruri manuale, dar in ultima vreme nu am mai avut prea mult timp..si eu faceam papioane la fel

    ReplyDelete
  9. Ti-a iesit foarte bine. Ca sa iti iasa si mai bine te sfatuiesc sa il faci dublu. Eu folosesc dimensiunile 12/24cm si acelasi procedeu. La cat mai multe papioaneee!!! Arunca un ochi si la ale mele, poate te inspira vreun model.pupici!!! http://www.facebook.com/media/set/?set=a.413499238733854.101048.193331604083953&type=3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Multuuuuumesc:D sunt foarte frumoase si ale tale:D >:D<

      Delete
  10. Ce frumooos! O idee grozava si e chiar simplu de facut :) good job! :*

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  11. ce ftumoase ma s-a primit si mie

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart