Review and swatch - eyeliner Kallos

Hello girls! Am intentionat sa fac postarea asta de multa vreme insa au intervenit o gramada de chestii si nu am avut starea necesara. Oricum, ideea este ca o perioada am cautat un eyeliner bun, am folosit un an, doi, unul ieftin de la Lady's parca, Isabelle Dupont si dintr-o data a disparut. Asa ca am incercat si alte tusuri, ieftine, scumpe, dar niciunul nu m-a multumit indeajuns. Unele erau prea apatoase asa, unele mi se strangeau dupa foarte putin timp de la aplicare, altele nu erau negrul ala intens.

Asta pana cand am zis sa merg la un magazin din zona cu mai multe chestii, alimente, produse scolare, ceva gen drugstore, si am intrebat de tus pentru ochi. Si uite asa mi l-au scos tantile in cale pe cel de la Kallos, ele saracele nu prea ii stiau intrebuintarea, dar stiau ca au primit ceva, ceva, si deci, de atunci, de la prima aplicare a fost un fel de dragoste la prima vedere.

Am zis sa fac si swatch-uirea separata pe mana, dar recunosc mi-e lene si cand am facut poze la produse am uitat, insa va arat un machiaj in care am folosit tusul, nu mai era proaspat, mi se umpluse putin de fard, asa mi se intampla vara, transpir si mi se ia inclusiv rimelul, ma spoiesc toata indiferent de produsele pe care le folosesc, daca stiti vreun truc sau vreun produs care sa-mi pastreze chestiile de pe fata cat mai mult timp intacte, just tell me!

So, per total, is multumita, are pensula mica, ceea ce pentru mine este un avantaj, cu cat este pensula mai lunga, cu atat mi se pare mai dificila aplicarea, este subtire si tusul se intinde foarte bine. Uneori cand nu iau foarte mult produs, revin si a doua oara peste ca sa obtinut negrul ala intens. Pretul este de 7 lei, mi-am cumparat doua, de fapt astea le mai aveau, investitia din punctul meu de vedere este foarte buna. 

Mi-am luat si un rimel de la ei, nu mai stiu cat am dat pe el, dar este super. L-am pozat si pe acela, dar daca vreti ii fac si un review separat, alaturi de un truc invatat de pe net cu ajutorul caruia sa-ti faci genele super full asa.

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart