Mai e putin si sarbatorile viiiin!

Hello there! Discutand cu voi in articolul precedent despre cadouri, am realizat ca mai este in jur de o luna si ceva si vin sarbatorileee. Yeeeey! Vine Craciunul mult asteptat cu braduti de impodobit, cu cadouri de Craciun, cu zapada (sa speram), cu voie buna, cu bucurii, cu o atmosfera minunata, mancare delicioase, familia reunita, ce sa mai, se pare ca atunci cand vine, Craciunul vine cu de toate!

Dar stiti care e partea mea favorita a Craciunului? Ei da, cadouriiiiile. Va spuneam ca ador sa fac cadouri, mai ales cand vine vorba de cele de Craciun, hehe, ador mirosul de sarbatoare de prin magazine, colindele si decoratiunile. Ador sa cumpar cadouri cu tematica acestei sarbatori, sunt atat de dragute mai ales acele cosuri cadou, sau nu stiu cum le zice cosuri de Craciun cadou, pentru ca au mai multe produse in ele.

De asemenea imi plac si hainutele cu tematica de Craciun, pur si simplu sunt superbeeeee. Ow da, si nimic nu se compara cu alergatura dinainte de Craciun dupa bradutul perfect. Pentru mine este mereu o aventura, mereu ma contrazic cu mami pentru ca ei ii plac brazii maaaaaari si originali ca sa zic asa, mie imi place mai mult molidul sau pinul, parca sunt mai bogati in ramurele. Am zis ca anul acesta o sa-mi cumpar un brad artifical, e mai putina bataie de cap. Si o sa apelez si la un spray cu aroma de brad, ca sa simt ca am bradul in casa si gata. Nu e o idee buna?

Ia spuneti-mi: voua ce va place la aceasta sarbatoare? Ei, eu am uita sa spun ca imi place si pentru ca pot sa-mi pictez unghiutele asa cu modele cute de Craciun, hi hi. Pe curand.

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
xoxo, Dope Girl

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart