Recomand Miniprix!

Hello there! Primavara este pe sfarsite, iar vara isi va intra in curand in drepturi, v-ati pregatit cum se cuvine de sosirea ei? Daca nu v-ati pregatit, vine in ajutorul vostru si va aduce haine si incaltaminte la preturi pentru toate buzunarele, Miniprix.

Eu mi-am comandat de la ei acum ceva timp o geanta si o pereche de sandalute si am fost foarte surprinsa placut, va spun sincer, sa vad ca produsele erau mult mai frumoase in realitate. Am prins si transportul gratuit, deci a fost o afacere destul de buna pentru mine. Si nu sunt singura care a comandat, la fel a facut si prietena verisorului meu cu niste rochite, si erau mult mai misto live, a fost o mica problema la una, in sensul ca era cam larg, bine, tipa e si micuta de statura si slaba, so... Am simtit nevoia sa va recomand acest magazin online in caz ca nu stiati deja de el.

Intrebam la inceputul articolului daca v-ati pregatit pentru vara, ei bine, nici eu nu m-am pregatit, dar intentionez si cu siguranta o sa ma pregatesc mai mult de la Miniprix, nu de alta dar au foarte multe produse: rochii casual de vara racoroase, pantofi de dama, sandalute comode misto colorate, pantofi sport pentru barbati si asa mai departe. Sa stiti ca gasiti si haine de copii ieftine de la Miniprix, tocmai mi-am amintit ca matusa mea i-a cumparat nepotului nostru cel mic niste hainute super dragute la preturi foarte mici. 

Mno, nu va mai bazai, va las sa "savurati" bunatatile celor de la Miniprix, eu chiar acum fac asta acompaniata de niste capsunele. Zi faina.

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart