Wishlist primavara/vara 2014

Hello dragele mele. Nu sunt eu adepta postarilor de tip "wishlist", dar de data aceasta nu m-am putut abtine. De fapt, daca stau bine sa ma gandesc am mai facut cateva in trecut si vreau sa va spun ca oarecum m-au motivat astfel incat sa obtin ceea ce imi doresc. Se pare ca aceste listute au si ele scopul lor bine definit.

Deeeci, fara alte introduceri, incep wishlistul meu de primavara/vara 2014 prin a va prezenta site-ul de pe care mi-as dori sa-mi achizitionez bunatatile si ce se afla in topul listei mele: glittio.ro- costume de baie.
Fie vorba intre noi, nu stiu ce imi place mai mult, tipa sau costumele, hi hi. Primul este favoritul meu. E simplu, elegant si cu bun gust. Cel cu albastru si roz mi se pare mai copilaresc, dar ma caracterizeaza si imi place enorm forma, iar ultimul, ei bine, ma dau in vant dupa forma sutienului, ma avantajeaza, hi hi. 

Am aruncat o privire si pe la balerini, dar nu mi-a facut nimic cu ochiul, in schimb rochiile, arrrrr.
Asa-i ca sunt superbeeeeeee? Nu sunt ele de zi cu zi, dar sunt wow. Mai ales prima, aceea cu alb si negru. Asa ar trebui sa se imbrace femeile la ocazii, nu ca niste sorcove! Ha! Si acum, nu m-am putut decide la anumite obiecte, gen tricouri sau pantaloni, dar am ales cateva outfituri care mi-au placut.
Deci, vreau enorm o pereche de jeansi rupti, m-ar bate gandul sa-mi fac singura, dar nu stiu ce parere ar avea mami despre asta, hihi, iar combinatia dintre ei si un tricou larg ca in imagine + o pereche de pantofi nude e genialaaaaaa. Apoi, jacheta aia e pffff, m-am indragostit de ea, cand o vad ma gandesc doar la "less is more", si pentru ca e wishlist nu doar de primavara, ultima tinuta e perfecta pentru vara. Ador culoarea topului combinata cu pantaloni scurti albi si curea aurie. Awesome!

Si cam atat pentru azi.
Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!

3 comments:

  1. costumele de baie sunt superbe <3

    ReplyDelete
  2. Rochitele chiar sunt faine!Si asa am un wishlist kilometric...tu vrei sa o iau razna ?:))
    Pupici!
    Ana
    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. costumele de baieeee <3 mereu imi iau ochii si mie si mereu sunt pe wishlistul meu cand vine caldura :))))
    te puup :*

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart