I ♥ BLUE

Hello chicas! Probabil ca stiati deja ca albastrul este culoarea mea favorita asa ca azi va arat un model inspirat din modele de Valentine. Anyway sunt putin cam tristuta pentru ca mi s-au rupt unghiutele si mi s-a facut dor de frumusatele din poze... Oricum modelul este unul destul de usor de realizat, si stiu ca la cel din postarile trecute trebuia sa va fac tutorial, dar o sa sar peste pentru ca nu mai am unghiute pentru el... Sry...

Mno, aveti nevoie doar de o culoare pentru baza si oje pentru nail art, in cazul de fata: alb, albastru inchis si negru. Mai complicata putin este inimioara, dar sunt destule tutoriale pe net despre cum puteti realiza una, in rest nu va trebuie cine stie ce maiestrie pentru a face cateva patratele si dungi. Puteti sa improvizati, daca nu va descurcati, folositi scoci, la puncte apelati la o scobitoare, cand vorbim de nail art, facem referire la creativitate! So use it!

Cam atat pentru azi. O sa continui seria cu MAKEUP LESSONS daca mai sunteti interesate stati pe aproape. Sa aveti o zi faina.


Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!

5 comments:

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart