I love men watches!

Hello fetelor! Cat e ceasul? Hehe, glumesc si eu! Am zis ca azi sa va povestesc despre o placere mai ciudatica de-a mea, asta ca sa ma cunoasteti mai bine, si na, cred ca e gresit sa-i zic placere, dar nu imi vine acum niciun termen care sa defineasca. In fine, nu cred ca stiati si sper sa nu par o ciudata, dar mie imi plac la nebunie ceasurile barbatesti sau ceasurile de dama cu un aspect mai masculin.

Ce-i drept nu detin foarte multe ceasuri, decat vreo 3, 4 bucati, insa am unul favorit si pe ala il port toata ziua, la orice tinuta, e ca si cum ceasul a inceput sa fie parte din mine, nu stiu daca cunoasteti sentimentul si din nou, sper sa nu par o ciudata.

Oricum, ideea e ca am gasit si cateva modele pe care vreau sa vi le arat ca sa va faceti o idee despre ce vorbesc.

Bine, acum astea-s ceasuri mai scumpicele, de la Tissot, sau ceasuri Swatch chiar si un ceas Atlantic mi se pare (stanga sus), dar exista si variante asemanatoare si mai ieftine, Insa dupa cum spuneam modele sunt masculine, barbatesti asa, sport, de dimensiuni mari, imi plac mult de tot. Sper ca va plac si voua si ca nu sunt eu singura ciudataaaa. Oricum mie pe langa ceasurile barbatesti imi plac si tinutele acelea mai masculine cu accente girlie, o daaa, si sa nu uitam de boyfriend jeans. Va plac si voua? Si aici ma refer si la ceasuri si la tinute, hehe, caci stiu ca blugii iubitului sunt pe gusturile tuturor. Sau cine stie, poate va plac mai multe ceasurile feminine, cu bratari din acelea dragute, just tell me what you think in a comment! Hugs.

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
xoxo, Dope Girl
sursafoto: www.watchshop.ro

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart