Rochite racoroase la Glittio!

Hellowww girls! A venit vara si nu stiu cum sunteti voi, dar eu nu prea suport blugii pe caldurile astea, asa ca am dat buzna pe internet in cautare de rochite racoroase. Am gasit cateva rochite faine la Glittio si am zis sa vi le arat si voua. Nu stiu cum se face ca mereu cand caut cate ceva, imi iese site-ul asta in cale. Am cautat mai de mult rochii office ieftine si rochii elegante scurte si tot de el am dat. Am cautat rochii de seara lungi, la fel, si acum am gasit si rochite pentru vara. Bineinteles, magazinul are o gramada de produse, dar eu deja cand aud de Glittio, il asociez cu rochitele, hi hi.

Asadar sa va arat ce imi place pentru vara si ce urmaresc sa-mi cumpar:
E foarte fun sa-ti faci wishlist-uri  pe cuvant. So, rochita asta e super, cu ea mergi pe principiul less is more, ow si culoarea, o adoooor. Mi-am cumparat o pereche de sandalute ce au culoarea asta + un crem si s-ar potrivi perfect, hehe.

Apoiiiiiiiiiiiii, stiu ca nu foarte multa lume se da in vant dupa galben, dar combinatia de piele bronzata si orice galben arata M-I-R-O-B-O-L-A-N-t!
Imi place stilul asta casual-sport. Desi eu daca as avea rochita, as renunta la adidasi si as merge pe niste conversi, hehe.
Si sa nu uitam de turcoaz. Nu exista vara fara culori pastelate si fara albastru-turcoaz evident, este culoarea marii, nu se poate altfel. Imi place ca pare lejera si sunt sigura ca este, si la fel, as opta tot pentru conversi.
Si ultima chestie pe care v-o mai arat, nu este rochita ci o salopeta de vara. Este absolut adorabila. Nu ma incanta foarte tare faptul ca este neagra, dar in rest e minunata. Mno si cam atatica pentru azi. Va plac alegerile mele pentru vara? Voi ce purtati vara? Sunteti in echipa rochite si fuste sau in echipa pantalonasi scurti?

sursafoto: www.glittio.ro

1 comment:

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart