Idei pentru cadouri de Pasti

Hello there! M-am gandit initial ca postez prea mult despre haine si prea putin despre unghiute, maachiaj si lectiile mele obisnuite, insa cateva fete mi-au lasat mesaje pe Facebook si m-au rugat sa le dau cateva idei de cadouri de Pasti. Initial mi s-a parut ciudat, apoi am zis de ce nu?

Asadar prima recomandare a serii pentru voi fetelor este un site de incaltaminte online si nu numai, Matar.ro unde puteti gasi incaltaminte bineinteles dar si accesorii la preturi foarte bune: cizme de vara, posete cross body, balerini, platforme, sandale, dresuri si tot ce mai vreti voi. Aici intra si categoria haine, deci n-o sa mai fac una speciala, hihi.
sursafoto: www.google.com
O alta recomandare ar fi chestii handmade cu tematica de Pasti. Cred ca asta este o ocazie buna prin care sa va demonstrati abilitatile artistice si sa va puneti in practica creativitatea asa cum n-ati mai facut-o niciodata.

Daca nu aveti nicio idee va dau eu cateva simple:

1. Cumparati biscuiti, bombonele colorate, ciocolata, o tava draguta cu un design dedicat sarbatorilor pascale, cateva floricele si/sau fundite. Ornati biscuitii cu ciocolata si bomboane colorate, iar apoi aranjati-i frumos in tava. Adaugati cateva floricele pentru un look cute si poc, ati facut o gustare surpriza pentru cei dragi.

2. O sa aveti nevoie de un borcanel, la fel, niste flori si panglica colorata, o tava, niste fasii de hartie colorata si bomboane colorate sunt forma de oua sau sa fie ovale. Aranjati fasiile de hartie in tava si in borcan ca sa creati impresia de iarba, adaugati bombonele in bocan, lipiti florile si panglicile de borcan, il puneti pe tava is ta-daaaaaa! O alta supriza de Pasti!

3. O alta idee care mi-a placut foarte mult si pe care o s-o pun in practica in curand. Luati o punga de hartie si desenati pe ea un iepure, decupati-l, lipiti ce este de lipit, cumparati un cadou simbolic, panglica cu care sa legati marginea pungii ca sa nu se desfaca si gata, simplu si draguuuuut.

Iar alta recomandare sau idee de cadou ar fi tricourile personalizate sau orice altceva personalizat, puteti apela cu incredere la magazinele specializate pentru asa ceva sau puteti personaliza chiar voi un anumit obiect, totul tine de imaginatie. Oricum, sper ca v-am fost de folos si spor la cumparaturi. Seara faina.

1 comment:

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart