Hobby nou: Gatitul!!!

Hello girls! Ce mai faceti? Cum sunteti? Sper ca toate sunt bune pe la voi. Eu in ultima vreme am cam lasat deoparte manichiura si machiaju pentru ca mi-am gasit un nou hobby: gatitul. Hihi. Bine, asta nu inseamna ca nu ma mai ingrijesc deloc, sa nu interpretati gresit, chiar ieri mi-am facut unghiutele cu modele inspirate de constelatii, insa o sa vi le arat data viitoare, caci azi vreau sa vorbim asa d'ale bucatariei. 

Dupa cum spuneam, am descoperit ca imi place sa gatesc, ma pricep de minune la sarmalute, salate si mai ales la designul mancarilor, daca exista asa ceva, mwahaha. De asemenea am devenit destul de buna si la sucurile naturale, aleg mereu combinatii delicioase, si m-am gandit chiar sa-mi achizitionez si un storcator care sa-mi usureze munca. Am vazut cateva pe la cei de la Philips cand m-am uitat de robot de bucatarie pret si de un grill pentru prietenul meu, insa nu stiu pe care sa il aleg. Voi de care folositi? Va pricepeti sa alegeti lucrusoarele astea? Poate imi dati si mie o mana de ajutor! Raman datoare.

Mno, intentionez sa invat sa gatesc si prajiturici si cred ca o sa incep cu favorita mea: tiramsu. Nu mi se pare asa de complicata, si daca tot is la inceput zic eu ca ii un punct bun de plecare. Am vazut o gramada de retete pe aici pe net, am cautat chiar si bloguri cu rete noi pe care sa le incerc, acum is curioasa sa vad cam cat ma tine.

Ei cam atat pentru azi despre mine, ne auzim data viitoare cu un model de unghiute. 
Zi faina.

Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu si pe pagina de Facebook a acestuia pentru a fi la curent cu noutatile.
Be DOPE, be YOU!
xoxo, Dope Girl

sursafoto: www.google.ro

No comments

Post a Comment

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart