The Secret Manicure/ Tuxedo nails

Hello, imi cer scuze pentru intarziere, insa m-am angajat si nu prea am timp de manichiura, am avut ce-i drept week-end-ul liber insa nu am avut pofta sa fac mai nimic, nici macar unghiutele, dar totusi mi-am facut datoria ca sa zic asa. Azi va prezint "The secret manicure", este o provocare, trebuia sa reproducem o manichiura a unei fete si la mine a cazut tocmai Ana, de la Ana's Beauty Blog, o fata care mie imi este tare dragaaaaaaaa, sincer as fi vrut sa reproduc minunatia de water marble facuta de ea, dar n-am avut nicio sansa, ma depasestem asa ca am ales un model realizat de ea pentru o alta provocare, Black and White.

Sincer nu sunt multumita de rezultat, nu am mai avut oja pentru nail art pentru ca s-a uscat si nu s-a mai deschis, si am apelat la pensule si la vopsele acrilice si mi-am facut o gramada de draci fiindca imi aluneca pur si simplu pensula, totusi liniile le fac mai bine cu pixurile acelea speciale pentru nail art sau ce sunt... 

Deci... Chiar sunt dezamagita, insa manichiura Anei e foarte draguta si mai bine va las sa va delectati cu a ei, hi hi.
Imi place foarte mult modelul, l-am mai facut candva, iar funditele ei sunt adorabile, spre deosebire de ale mele care is fundito-esuate, mda... 
Gata, ma bag la somn ca maine ma trezesc devreme, dar va las cu manichiurile fetelor: 
Daca va place ce gasiti aici va invit sa va abonati la blogul meu pentru a fi la curent cu noutatile. Be DOPE, be YOU!

2 comments:

  1. Fata, ti-a iesit superb manichiura, ce tot zici tu acolo ca nu-ti place. Funditele arata perfect pt ca sunt fimo aplicate, iar modelul l-am facut cu o pensula de la o oja normala Essence. Din nou spun, imi plac mult unghiutele tale si mi-as dori sa incerci, cand ai timp si chef, si water marble-ul :D. Ai sa vezi ca nu e asa greu.
    Te pup si-ti multumesc mult pt cuvintele tale frumoase :*

    ReplyDelete
  2. Imi place manichiura, pe a Anei am vazut-o la timpul respectiv. Siea ca si tine e perfectionista, nu vede talentul.

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart