Flowers/ One stroke nails- Colaborare/ Manichiura cu panselute

Bunaaaaaa! In sfarsit am terminat si eu de editat pozele pentru manichiura de astazi. V-am pregatit primul meu model "one stroke" care se intampla sa se potriveasca cu tema colaborarii propusa de fete, flowers, hi hi. Asa caaaa, fara prea multa vorba, mai intai va arat de unde m-am inspirat pentru modelul floricelelor.
Sursa foto
Sa stiti ca am incercat sa fac modelul intreg pe unghiute, dar sunt prea inguste si nu-mi iese, iar pe langa asta nici nu cunosc bine aceasta tehnica, oricum sunt multumita de rezultat, dar este loc si de mai bineee pentru ca am vazut pe youtube niste modele perfecte.
Deci? Ce spuneti? Arata dragut, nu ? Apropo, ca baza am folosit oja mata de la Gabrini si cu ocazia asta am vazut cum arata si cu lac deasupra, hi hi. Pentru floricele am apelat din nou cu incredere la acrilice si bineinteles la pensulicile luate de pe Cupio.
V-as face un review dar nu ma pricep, insa ceea ce va pot spune este ca se simte diferenta intre pensula unei oje normale si aceste pensule, aaaa si instrumentul pentru puncte e genial, mwahahaha! 
Va invit sa vedeti si floricelele frumoase ale fetelor:
5. C.L.M. - http://unghii-pictate.blogspot.ro/
6. Ioana's Chit-Chat - http://ioanasreviews.blogspot.ro/
11. Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro
Pe curand.

22 comments:

  1. superbe ti-a iesit foarte bine tehnica one stroke

    ReplyDelete
  2. foarte frumos modelul si one sroke-ul :)

    ReplyDelete
  3. Awwww, ce dragute sunt!! Vreau acrilice noi :))

    ReplyDelete
  4. superb!
    arata super super.. am vazut ca multe ati folosit aceasta tehnica.. o sa caut si eu mai multe detalii.. :D
    pupici!

    ReplyDelete
  5. Ce floricele dragute si ce culori primavaratice. ✿ ✿ ✿

    ReplyDelete
  6. foarte frumoase floricelele <3 imi place foarte mult sa fac floricele one stroke <3 si ti-au iesit foarte bine sa stii :P
    cum ti se par pensulele ? si eu trebuie sa mi le schimb :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D merci frumos:D pensulele sunt bune:D mie-mi plac:D

      Delete
  7. Ce frumoase sunt! Arata foarte bine ❤❤

    ReplyDelete

Stiu ca ai ceva de zis!!!

You can also find me on Facebook: https://www.facebook.com/cutenailart